środa, 19 czerwca 2013

Problemy Pierwszego Świata


Nawet zupa mnie molestuje.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się ciągle levelować w rysowaniu członków. :D

      Usuń
  2. Wciąż, nie mogę sie nadziwić Twojemu talentowi. Wiem, że pewnie myślisz że to puste słowa, ale no ni jak nie umiem przekonywać ludzi. Więc jeśli tak myślisz to Twój problemik :)
    Co ja chciałam, ah, już wiem. Czym kolorujesz komiksiki? Czasem umiem dostrzec pisaki, ale ostatnio mam wrazenie że są to farbki. ;o

    A i przepraszam, że nie komentuje. Wpadam tu przynajmniej raz w tygodniu, a nigdy nie zostawiam śladu. Smutne to co robie.
    Minka na ostatnim jest taka słodziutka! Oh.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie są puste słowa :D dzięki wielkie.
      Koloruję promarkerami, efekt farbek powstaje zupełnie niechcący, kiedy mi się te mazaki maćkają. Trochę ich jeszcze nie ogarniam.

      Usuń