środa, 26 grudnia 2018

Świąteczne mądrości

Czy to ptak? Czy to Superman? Nie, to ja się wreszcie ogarnęłam.
Nie jest to jeszcze dzień, w który dokonam podsumowania żywota z minionego roku, ale wolne tempo Świąt i tak do tego prowokuje. Zaniedbałam bloga, mając, owszem, milion innych rzeczy do roboty - w tym utrzymywanie przy życiu resztek duszy - ale też wmawiając sobie, że moje jajowate ludziki zatrzymały się mentalnie w 2012 roku i już nikogo nie bawią.
Dlatego na Święta życzę Wam, byście jak najlepiej spożytkowali te okruszki wolnego czasu. I nigdy nie wmawiajcie sobie, że tkwicie w 2012 roku. To by badziewiasty rok i już dawno jest za nami.

3 komentarze:

  1. 2012 była bardzo badziewiastym rokiem. Zwłaszcza jego końcówka.
    Ale nie o tym chciałem pisać. Bardzo lubię Twoje komiksy/obrazki i chce. Nie, złe słowo. Ja ŻĄDAM ich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz wiecej! Czekamy! i wszystkiego naj!

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dupa prawda, mnie śmieszą. Nie przestawaj.

    OdpowiedzUsuń